Więcej możliwości dla stałych pacjentów: e-recepta oraz e-konsultacje
Z myślą o naszych stałych pacjentach w naszej Klinice można skorzystać z e-recepty i e-konsultacje.
Usługa e-Recepta daje naszym pacjentom możliwość otrzymania kolejnej recepty na leki już przepisane przez naszych lekarzy, bez wychodzenia z domu. W przypadku wątpliwości co do ciągłości leczenia, potrzeby konsultacji po zabiegu lub innej nagłej potrzeby można skorzystać z konsultacji online lub telefonicznej i w ten sposób uzyskać szybki kontakt ze specjalistą z naszej Kliniki.
Jak skorzystać z nowych możliwości?
To bardzo proste! Wystarczą 3 kroki:
Kto może korzystać z naszych nowych usług?
E-recepta
Jak skorzystać z możliwości wystawiania e-recepty?
Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z następującymi danymi:
- Imię i nazwisko
- Wiek
- Nr telefonu
- Adres e-mail
- Nazwa leku/leków na e-receptę
- Załącznik: potwierdzenie przelewu (warunek konieczny)
- Dane do wystawienia faktury, jeśli jest wymagana.
Ważne! Przed wysłaniem do nas e-maila sprawdź, czy zawiera komplet danych i w razie potrzeby uzupełnij wiadomość. To znacznie przyspieszy wystawienie e-recepty.
Gotowe? Wyślij e-mail na adres:
erecepta@oftalmika.pl
Twoja e-recepta zostanie wystawiona w ciągu 1–2 dni roboczych i wysłana na podany adres e-mail wraz fakturą lub dokumentem potwierdzenia zakupu.
Cennik e-recepta
50 zł
E-konsultacja
Czy e-konsultacja jest tak samo skuteczna jak wizyta u specjalisty?
Świadczenie usług drogą internetową jest stosowane w wielu krajach i znane jako np. telemedycyna czy konsultacje online. Podczas e-konsultacji specjalista nie ma fizycznego kontaktu z pacjentem – rozmowa jest prowadzona przez Internet lub telefon.
E-konsultacja nie może zastąpić pełnego badania okulistycznego. Może być realizowana tylko w przypadku czasowego braku możliwości przeprowadzenia tradycyjnej konsultacji. Najczęściej konieczna będzie wizyta w Klinice w odroczonym terminie.
Korzyści z e-konsultacji
- Szybki i łatwy dostęp do specjalisty
- Wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy
- Monitorowanie procesu leczenia
- Możliwość wystawienia zwolnienia
Jak umówić termin e-konsultacji z lekarzem?
Nasi lekarze przeprowadzają e-konsultacje w wyznaczonych dniach i godzinach.
Po otrzymaniu kompletu danych w wiadomości e-mail nasz pracownik rejestracji dzwoni w celu umówienia dogodnego terminu rozmowy ze specjalistą.
Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z następującymi danymi:
- Imię i nazwisko
- Wiek
- Nr telefonu
- Adres e-mail
- Krótki opis celu konsultacji online/telefonicznej (do 5 linii tekstu)
- Załącznik: potwierdzenie przelewu (warunek konieczny) oraz dokumentacja medyczna, jeżeli jest to potrzebne (do 5 dokumentów, maks. MB; np. zdjęcie oka, kopie badań)
- Dane do wystawienia faktury, jeśli jest wymagana.
Ważne! Przed wysłaniem do nas e-maila sprawdź, czy zawiera komplet danych i w razie potrzeby uzupełnij wiadomość.
Gotowe? Wyślij e-mail na adres:
ekonsultacja@oftalmika.pl
Cennik e-konsultacja
140 zł
Kiedy zostanie przeprowadzona e-konsultacja?
W ciągu jednego dnia roboczego nasza rejestratorka zadzwoni, by umówić termin e-konsultacji – online lub telefonicznej.
W umówionym dniu lekarz dzwoni do pacjenta w celu przeprowadzenia konsultacji/udzielenia porady lekarskiej.
Dane do przelewu:
OFTALMIKA Sp. z o.o.
ul. Modrzewiowa 15
85-631 Bydgoszcz
Numer rachunku bankowego: 73 1020 1068 0000 1502 0363 6305
Dokonasz płatności, przelewając kwotę za zamówienie bezpośrednio na nasz rachunek bankowy. W przypadku odrzuconego przelewu zamówienie zostanie anulowane.
Porady w ramach NFZ mogą otrzymać tylko pacjenci objęci opieką naszej poradni okulistycznej.
Jakie są zasady reklamacji?
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, wyślij do nas e-mail na adres: rejestracja@oftalmika.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania wiadomości.
Przetwarzanie danych osobowych
Wysyłając do nas e-mail, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przyjmujesz do wiadomości, że administratorem przetwarzanych danych osobowych jest OFTALMIKA Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ulicy Modrzewiowej 15. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zgłoszenia przez czas jego realizacji, w szczególności w celu umówienia wizyty lub odpowiedzi na pytania, lub wystawienia e-recepty. Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych w zakładce RODO.