tel. +48 570 555 655

ul. Modrzewiowa 15, 85-631 Bydgoszcz

rejestracja@oftalmika.pl

Czcionka-+=

Więcej możliwości dla stałych pacjentów: e-recepta oraz e-konsultacje

Z myślą o naszych stałych pacjentach w naszej Klinice można skorzystać z e-receptye-konsultacje.

Usługa e-Recepta daje naszym pacjentom możliwość otrzymania kolejnej recepty na leki już przepisane przez naszych lekarzy, bez wychodzenia z domu. W przypadku wątpliwości co do ciągłości leczenia, potrzeby konsultacji po zabiegu lub innej nagłej potrzeby można skorzystać z konsultacji online lub telefonicznej i w ten sposób uzyskać szybki kontakt ze specjalistą z naszej Kliniki.

Jak skorzystać z nowych możliwości?

To bardzo proste! Wystarczą 3 kroki:

Nasz pracownik rejestracji wyśle kod dostępu do e-recepty SMS-em lub wyśle e-receptę na wskazany adres e-mail lub oddzwoni w celu umówienia terminu e-konsultacji z lekarzem.

Kto może korzystać z naszych nowych usług?

Z nowych usług mogą korzystać tylko stali pacjenci, którzy są już zarejestrowani w naszej Klinice.

E-recepta

Jak skorzystać z możliwości wystawiania e-recepty?

Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z następującymi danymi:

  • Imię i nazwisko
  • Wiek
  • Nr telefonu
  • Adres e-mail
  • Nazwa leku/leków na e-receptę
  • Załącznik: potwierdzenie przelewu (warunek konieczny)
  • Dane do wystawienia faktury, jeśli jest wymagana.

Ważne! Przed wysłaniem do nas e-maila sprawdź, czy zawiera komplet danych i w razie potrzeby uzupełnij wiadomość. To znacznie przyspieszy wystawienie e-recepty.

Gotowe? Wyślij e-mail na adres:

erecepta@oftalmika.pl

Twoja e-recepta zostanie wystawiona w ciągu 1–2 dni roboczych i wysłana na podany adres e-mail wraz fakturą lub dokumentem potwierdzenia zakupu.

Cennik e-recepta

50 zł

E-konsultacja

Czy e-konsultacja jest tak samo skuteczna jak wizyta u specjalisty?

Świadczenie usług drogą internetową jest stosowane w wielu krajach i znane jako np. telemedycyna czy konsultacje online. Podczas e-konsultacji specjalista nie ma fizycznego kontaktu z pacjentem – rozmowa jest prowadzona przez Internet lub telefon.

E-konsultacja nie może zastąpić pełnego badania okulistycznego. Może być realizowana tylko w przypadku czasowego braku możliwości przeprowadzenia tradycyjnej konsultacji. Najczęściej konieczna będzie wizyta w Klinice w odroczonym terminie.

 

Korzyści z e-konsultacji

  • Szybki i łatwy dostęp do specjalisty
  • Wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy
  • Monitorowanie procesu leczenia
  • Możliwość wystawienia zwolnienia

Jak umówić termin e-konsultacji z lekarzem?

Nasi lekarze przeprowadzają e-konsultacje w wyznaczonych dniach i godzinach.

Po otrzymaniu kompletu danych w wiadomości e-mail nasz pracownik rejestracji dzwoni w celu umówienia dogodnego terminu rozmowy ze specjalistą.

Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z następującymi danymi:

  • Imię i nazwisko
  • Wiek
  • Nr telefonu
  • Adres e-mail
  • Krótki opis celu konsultacji online/telefonicznej (do 5 linii tekstu)
  • Załącznik: potwierdzenie przelewu (warunek konieczny) oraz dokumentacja medyczna, jeżeli jest to potrzebne (do 5 dokumentów, maks. MB; np. zdjęcie oka, kopie badań)
  • Dane do wystawienia faktury, jeśli jest wymagana.

Ważne! Przed wysłaniem do nas e-maila sprawdź, czy zawiera komplet danych i w razie potrzeby uzupełnij wiadomość.

Gotowe? Wyślij e-mail na adres:

ekonsultacja@oftalmika.pl

Cennik e-konsultacja

140 zł

Kiedy zostanie przeprowadzona e-konsultacja?

W ciągu jednego dnia roboczego nasza rejestratorka zadzwoni, by umówić termin e-konsultacji – online lub telefonicznej.

W umówionym dniu lekarz dzwoni do pacjenta w celu przeprowadzenia konsultacji/udzielenia porady lekarskiej.

Dane do przelewu:

OFTALMIKA Sp. z o.o.
ul. Modrzewiowa 15
85-631 Bydgoszcz

Numer rachunku bankowego: 73 1020 1068 0000 1502 0363 6305

Dokonasz płatności, przelewając kwotę za zamówienie bezpośrednio na nasz rachunek bankowy. W przypadku odrzuconego przelewu zamówienie zostanie anulowane.

Porady w ramach NFZ mogą otrzymać tylko pacjenci objęci opieką naszej poradni okulistycznej.

Jakie są zasady reklamacji?

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, wyślij do nas e-mail na adres: rejestracja@oftalmika.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania wiadomości. 

Przetwarzanie danych osobowych

Wysyłając do nas e-mail, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przyjmujesz do wiadomości, że administratorem przetwarzanych danych osobowych jest OFTALMIKA Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ulicy Modrzewiowej 15. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zgłoszenia przez czas jego realizacji, w szczególności w celu umówienia wizyty lub odpowiedzi na pytania, lub wystawienia e-recepty. Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych w zakładce RODO.

Potrzebujesz informacji?
Masz pytania? Zadzwoń +48 570 555 655