Lista oczekujących na zabieg refundowany przez NFZ

Uprawnienia specjalne

RODO

Ochrona danych osobowych

Nasz fanpage!

Zobacz nasze filmy

Klinika Okulistyczna OFTALMIKA

ul. Modrzewiowa 15, 85-631 Bydgoszcz

NFZ
United Registrar of Systems

Więcej możliwości dla stałych pacjentów: e-recepta oraz e-konsultacje

 

Dwie nowe usługi: e-recepta i e-konsultacje powstały z myślą o naszych stałych pacjentach.

 

Teraz szybko i sprawnie można otrzymać kolejną receptę na leki już przepisane przez naszych lekarzy, bez wychodzenia z domu. W przypadku wątpliwości co do ciągłości leczenia, potrzeby konsultacji po zabiegu lub innej nagłej potrzeby można skorzystać z konsultacji online lub telefonicznej i w ten sposób uzyskać szybki kontakt ze specjalistą z naszej Kliniki.

 


 

 

 

Jak skorzystać z nowych możliwości?

 

To bardzo proste! Wystarczą 3 kroki:

 

 

 

Nasz pracownik rejestracji wyśle kod dostępu do e-recepty SMS-em lub wyśle e-receptę na wskazany adres e-mail lub oddzwoni w celu umówienia terminu e-konsultacji z lekarzem.

 

Kto może korzystać z naszych nowych usług?

 

Z nowych usług mogą korzystać tylko stali pacjenci, którzy są już zarejestrowani w naszej Klinice.

 

 

 

e-recepta

 

Jak skorzystać z możliwości wytawiania e-recepty?

 

 

Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z następującymi danymi:

 

- Imię i nazwisko
- Wiek
- Nr telefonu
- Adres e-mail
- Nazwa leku/leków na e-receptę
- Załącznik: potwierdzenie przelewu (warunek konieczny)
- Dane do wystawienia faktury, jeśli jest wymagana.

 

Ważne! Przed wysłaniem do nas e-maila sprawdź, czy zawiera komplet danych i w razie potrzeby uzupełnij wiadomość. To znacznie przyspieszy wystawienie e-recepty.

 

 

 

Gotowe? Wyślij e-mail na adres:

erecepta@oftalmika.pl

 

Twoja e-recepta zostanie wystawiona w ciągu 1–2 dni roboczych i wysłana na podany adres e-mail wraz fakturą lub dokumentem potwierdzenia zakupu.

 

Cennik

 e-recepta: 50 zł 

 

 

 

 

 

 

e-konsultacja

 

Czy e-konsultacja jest tak samo skuteczna jak wizyta u specjalisty?

 

 

Świadczenie usług drogą internetową jest stosowane w wielu krajach i znane jako np. telemedycyna czy konsultacje online. Podczas e-konsultacji specjalista nie ma fizycznego kontaktu z pacjentem – rozmowa jest prowadzona przez Internet lub telefon. E-konsultacja nie może zastąpić pełnego badania okulistycznego. Może być realizowana tylko w przypadku czasowego braku możliwości przeprowadzenia tradycyjnej konsultacji. Najczęściej konieczna będzie wizyta w Klinice w odroczonym terminie.

 

Korzyści z e-konsultacji

- Szybki i łatwy dostęp do specjalisty

- Wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy

- Sprawniejsze monitorowanie procesu leczenia

- Możliwość wystawienia zwolnienia

 

 

Jak umówić termin e-konsultacji z lekarzem?

 

Nasi lekarze przeprowadzają e-konsultacje w wyznaczonych dniach i godzinach.

Po otrzymaniu kompletu danych w wiadomości e-mail nasz pracownik rejestracji dzwoni w celu umówienia dogodnego terminu rozmowy ze specjalistą.

 

Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z następującymi danymi:

 

- Imię i nazwisko

- Wiek

- Nr telefonu

- Adres e-mail

- Krótki opis celu konsultacji online/telefonicznej (do 5 linii tekstu)

- Załącznik: potwierdzenie przelewu (warunek konieczny) oraz dokumentacja medyczna, jeżeli jest to potrzebne (do 5 dokumentów, maks. MB; np. zdjęcie oka, kopie badań)

= Dane do wystawienia faktury, jeśli jest wymagana.

 

Ważne! Przed wysłaniem do nas e-maila sprawdź, czy zawiera komplet danych i w razie potrzeby uzupełnij wiadomość.

 

Gotowe? Wyślij e-mail na adres:

ekonsultacja@oftalmika.pl

 

 

 

 

 

Kiedy zostanie przeprowadzona e-konsultacja?

 

W ciągu jednego dnia roboczego nasza rejestratorka zadzwoni, by umówić termin e-konsultacji – online lub telefonicznej. 

W umówionym dniu lekarz dzwoni do pacjenta w celu przeprowadzenia konsultacji/udzielenia porady lekarskiej.

 

Cennik

 e-konsultacja: 90 zł 

 

 

 

 

 

 

Dane do przelewu:

 

OFTALMIKA Sp. z o.o.

ul. Modrzewiowa 15

85-631 Bydgoszcz

Numer rachunku bankowego: 85 1600 1185 0004 0801 6087 7150

 

Dokonasz płatności, przelewając kwotę za zamówienie bezpośrednio na nasz rachunek bankowy. W przypadku odrzuconego przelewu zamówienie zostanie anulowane.

 

Porady w ramach NFZ mogą otrzymać tylko pacjenci objęci opieką naszej poradni okulistycznej.

 

 

 

Jakie są zasady reklamacji?

 

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, wyślij do nas e-mail na adres: rejestracja@oftalmika.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania wiadomości.

 

 

 

Przetwarzanie danych osobowych

Wysyłając do nas e-mail, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przyjmujesz do wiadomości, że administratorem przetwarzanych danych osobowych jest OFTALMIKA Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ulicy Modrzewiowej 15. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zgłoszenia przez czas jego realizacji, w szczególności w celu umówienia wizyty lub odpowiedzi na pytania, lub wystawienia e-recepty. Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych w zakładce RODO.